top of page
Search
Writer's pictureפדות Pedut

אני מאמין

הזדמנות לספר על עצמי, אם באלכם לקרוא;)

מגיל צעיר מאוד חייתי ונשמתי מוזיקה!

התחלתי ללמוד חלילית בכיתה א, אחר כך למדתי 6 שנים כינור, משם לגיטרה קלאסית , אקוסטית, פסנתר, תופים..

תמיד ידעתי שארצה לעסוק בחיי במוזיקה

עד שמצאתי את מה שעושה אותי מאושרת!

ליצור חלומות לאנשים אחרים!

לשמח אנשים.

לממש פוטנציאל.

אז עבדתי קשה, קניתי ציוד, והקמתי אולפן בייתי איכותי ונעים!

למדתי הפקה, תוכנה, עיבוד מיקס וכל מה שצריך!

ואני מאמינה שבכדי להיות הכי טובים- תמיד צריך להמשיך ללמוד!

אז אני עדיין לומדת!

אני כותבת שירים ומלחינה אותם..

מקליטה לכל מטרה אנשים,נשים וילדים..

ובנוסף- אני מפיקה ומעבדת שירים חדשים לאמנים מתחילים בכדי שיצאו לדרך בתעשיית המוזיקה בישראל.

מוזמנים להצטרף לדרך שלי!

שלכם,

פדות.

16 views0 comments

Comments


Post: Blog2_Post
bottom of page